Avui mateix el planeta Mercuri recuperarà la seva posició directa en el camí zodiacal i això serà tota una bona notícia, ja que amb Mercuri retrògrad tot s’endarrereix i va molt més a poc a poc i ara, de mica en mica, tot tornarà a recuperar el seu pas i aviat tot rutllarà com de costum.
I si després d’estar retrògrad, Mercuri està estacionari, és a dir, encara avança molt a poc a poc, a partir del dia 8 de juny tot ja haurà recuperat la seva velocitat i la seva empenta, aquesta decisió del ràpid planeta que sempre va amunt i avall i que li agrada recórrer tots els camins.
Avui tot ens semblarà una mica més lleuger, ja que tot es posarà en marxa i serà degut a aquesta nova disposició de Mercuri.
Posició de la Lluna: a Cranc. A les 20 hores i 38 minuts entra a Lleó.