El planeta Mercuri arribarà avui al signe de Cranc, tot inaugurant la seva estada en aquest territori aquós per una bona temporada, ja que romandrà en aquest signe fins el 4 d’agost. En realitat, Mercuri s’estarà tant de temps en un mateix territori perquè es posarà retrògrad el dia 18 de juny i s’estarà en aquesta posició fins l’11 de juliol, i el dia 12, tornarà a transitar directe per la volta del cel.
Mercuri a Cranc sempre significa una mica d’estira i arronsa, ja que com que Mercuri representa els desplaçaments i els camins i els crancs de per si retrocedeixen, fan dos passos endavant i un cap enrere, o fins i tot avancen de costat, això farà que fins i tot en posició directe, tampoc avançarem tant i ens ho pensarem molt més abans d’actuar. I, a més. com que a Cranc li agrada estar casa, aquest Mercuri farà camins entre les quatre parets i buscarà records i emocions d’allà on n’hi hagi, sempre amb una mentalitat familiar i domèstica, tendre i sensible. com acostumen a ser totes les coses influïdes per Cranc.
Preparem-nos, doncs, per enllestir de veritat, que a partir del 18 de juny, tot agafarà un altre ritme i veurem que serà més difícil que les coses avancin i canalitzem positivament aquestes influencies, com sempre. Que el cel inclina, però nosaltres li hem de saber guanyar la partida.