Avui mateix, el planeta Júpiter, en el seu pas retrògrad pel zodíac, tornarà al signe de Peixos, en el seu periple expansiu per aquest signe d’emocions.
I és que després de gairebé 6 mesos de l’estada de Júpiter en el signe d’Àries ara el més gran dels planetes retornarà a aquest signe que és l’últim del zodíac quant a ordenació, però que pot ser el primer quant a sensibilitat.
Preparem-nos, de nou, doncs, per a tornar a vibrar amb els millors sentiments, tot obrint el cor i el nostre sentit més afinat de comprensió cap als altres, que si ara no entenem als nostres consemblants, després ens costarà més de fer-ho.
Júpiter estarà en aquest signe fins al 20 de desembre proper, per a després retornar a Àries definitivament, ja sense marxa enrere. Aprofitem tots els influxos i obtinguem el millor suc de cada influència astral o planetària.
Posició de la Lluna: a Sagitari.
Bon dia Gemma!
Què vol dir «definitivament»? La resta de les nostres vides? I de quina manera influeix que estigui en aquesta posició (a Àries)?
Gràcies, una abraçada!
Res és definitiu, tot i que a vegades els astres triguen molt a tornar, anys. De totes maneres, aquest definitiu és en relació a l’any.