El fet que avui Venus i Urà arribin a la seva conjunció exacte en el signe de Taure pot provocar alguns terratrèmols, encara que no tinguin gaire repercussions, però, d’alguna manera la potència dels dos planetes junts ens pot portar a reaccionar de manera diferent, gairebé a la que salta, per sorpresa i fins i tot de manera imprevista.
Però, al cap i a la fi, serà Venus, el petit benèfic, el que s’ajuntarà amb aquest tro, o amb aquest llamp, que és Urà i que sempre vol trastocar-ho tot, encara que després sigui per tornar-ho a col·locar al mateix lloc.
Però, si Venus representa les nostres relacions amoroses, i Urà és amant de la llibertat, bo serà que estiguem alerta de totes les reaccions insospitades que poden arribar a nosaltres, ja que degut a aquesta influència fins i tot se’ns pot desenvolupar l’esperit de contra direcció o les ganes de girar cua i donar mitja volta, encara que estiguem de camí.
Tinguem-ho en compte, ja que si avui és dia d’enamorats i diada de Sant Jordi, potser no tindrem tantes ganes de ser convencionals i tindrem ganes d’estar molt més trencadors o innovadors.
Estat de la Lluna: a Verge.