Avui la Lluna arribarà al signe de Peixos i es retrobarà amb Mart en aquest mateix signe, a on també hi estarà instal·lat el planeta Neptú, i tot això conformarà una forta influència d’aquest signe d’aigua que és tan especial i que té una sensibilitat tan extrema com per contagiar-se totes les emocions que flotin a l’ambient, siguin positives o negatives.
Però, com que el que es dona en un àmbit té la seva correlació en un altra àmbit, estaria bé que avui -instruccions mèdiques apart, en els quals no vull intervenir-, fóssim molt més prudents, no fos que els nostres sentiments s’esplaiessin més del compte i no establíssim barreres a cap situació, que això podria ser tot un problema. Que encara que no ens agradi, estem vivim situacions molt especials i les hem de tenir en compte, fent les coses amb tota consciència, que nosaltres som els que decidim, però ho hem de saber-ho fer.
I tot i que el que ens inspira el cel és molt lícit i deixar-se anar val la pena, ja tindrem altres oportunitats per a fer-ho, que ara la cosa encara no pinta bé i val més extralimitar-se de manera prudent que no passar-se de la ratlla per aquesta ocasió. Temps tindrem de buscar noves i millors expansions. Avui i demà, sobretot, serà millor abstenir-se i no caure en possibles paranys.