Close

DISSABTE, 26 DE DESEMBRE DE 2020

El traçat del cel continua apareixent i desapareixent com si es tractés d’un compàs, perquè aquesta música astral que prové dels confins del sistema solar i que fins i tot prové del seu mateix centre, ens vol marcar un ritme i una melodia gairebé estel·lars, que ens ajudi a dansar en la nostra vida i en la nostra circumstància.

I seguint aquesta música, podem acabar dansant tot tipus de ball, des del més trepidant al que més ens relaxi, dels que ens fan veure el nostre horitzó més clar o molt més esborronat.  

Doncs, fa un parell de dies que el planeta Venus, des del signe de Sagitari, ha iniciat una quadratura amb Neptú a Peixos, i això originarà al cel, i per a tots nosaltres, una melodia suau que ens anirà envaint progressivament i que ens farà ballar a ritme lent. Però, aquest enfrontament entre aquests dos planetes que són afins, no serà gaire fàcil d’assimilar. I mentre Venus a Sagitari ens portarà a dir el que sentim, Neptú a Peixos ens voldrà mantenir al marge, en el nostre propi món. I així aquesta quadratura entre els dos planetes ens podrà originar un sentiment important de confusió amorosa, que anirà ‘in crescendo’, fins arribar el 30 de desembre al seu punt culminant i que desapareixerà del mapa del cel el proper 5 de gener.

Subscriu-te!

Subscriu-te al blog Avui els Astres... i rebràs una notificació cada cop que hi hagi una nova entrada.

Et prometem que no enviarem mai correu brossa! Fes un cop d'ull a la nostra política de privacitat per a més informació.

Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per al seu correcte funcionament i per a fins analítics. En fer clic al botó Acceptar, acceptes aquestes tecnologies i el processament de les dades per a aquests propòsits.    Més informació
Privacidad