Avui els astres formaran un triangle obert en el cel d’aquesta jornada, un triangle que estarà format pel Sol a Bessons, la Lluna a Balança i Saturn a Aquari. Però, Saturn, per la seva banda, no tancarà el triangle i el farà gairebé exacte, si no que enllaçarà les seves lluminositats amb les de Venus a Bessons i, així, una glopada d’aire fresc i fins i tot estel·lar entrarà en les nostres vides i ens voldrà omplir d’un nou alè, que per alguna cosa l’element regnant en el cel d’aquests moments és l’aire.
Aprofitem, doncs, aquesta feliç conjuntura i ‘refresquem-nos’ tant com puguem, que de la mateixa manera en què les idees neixen i moren i es reprodueixen amb rapidesa i facilitat, també nosaltres podem intentar ‘refer-nos’ de moltes maneres, que l’aire nou i fresc també reconforta i ens ajuda a passar pàgina amb tota agilitat, tal i com li agrada a Bessons.
Mirem també de treure-li tot el suc a aquesta Lluna a Balança que ens voldrà harmoniosos i amables, artistes i mesurats.
Ventilem-nos força i així emergirem renovats.
Estat de la Lluna: a Verge. A les 3 hores i 36 minuts de la matinada entra a Balança.