Avui es produeix la conjunció exacte entre Venus i Urà en el signe de Taure i això, tret de coincidir amb posicions retrògrades dels planetes i donar-se més d’una vegada, es produeix normalment un cop a l’any, la qual cosa li atorga especial importància a aquest aspecte.
Aquesta unió planetària va començar el passat dilluns dia 5 de juny, avui arriba al seu punt culminant, i es trencarà el diumenge 19 de juny. Però, mentrestant duri la seva influència ens sentirem més predisposats a trencar relacions i a crear friccions entre nosaltres i aquells i aquelles que ens envolten, ja que Venus i Urà són de naturalesa antitètica i si Venus crea amor i passió, Urà vol crear llibertat.
Però, amb tots aquests antecedents, serà fàcil també que es produeixin amors a primera vista i trencaments inesperats. Tinguem-ho en compte i siguem nosaltres els que decidim.
Posició de la Lluna: a Escorpió.