En aquests moments i des de fa una setmana, el planeta Mercuri s’ha avançat al Sol i ara continuarà en aquesta posició fins a finals d’any i part del mes de gener i, per tant, això tindrà les seves repercussions.
I donat que el moviment dels astres per la roda zodiacal sempre es produeix en el sentit contrari de les agulles del rellotge, en aquests moments el planeta Mercuri precedirà al gran astre i això voldrà dir una cosa molt concreta i és que primer actuarem (el Sol) i després reflexionarem (Mercuri), quan el que seria ideal seria pensar primer i actuar després.
I tingui un bon resultat aquest procedir –que el pot tenir- bo serà considerar-ho d’alguna manera, no sigui que ens equivoquem ostensiblement.
Estat de la Lluna: a Aquari.