Close

DIMECRES, 3 DE MARÇ DE 2021

Avui tornarem a tenir al cel un gran triangle de tenses vibracions, ja que la Lluna d’avui, des del signe d’Escorpió, s’oposarà a Urà en el signe de Taure, i des d’aquest eix d’Escorpió-Taure els dos astres formaran quadratura amb Saturn a Aquari, principalment, però també amb Júpiter i Mercuri en aquest mateix signe.

I com a resultat d’aquesta moguda, nosaltres també ens sentirem tensos i fins i tot podríem ficar-nos de mala lluna. Però, també podem redreçar aquesta influència i aprofitar aquesta tendència més aviat destructiva per a trencar o per a llençar algunes de les coses que tinguem sobreres i fins i tot, si ens ve de gust, les podríem cremar, que el foc és sempre un agent purificador.

Destriem, doncs, del nostre voltant, tot allò que no ens reporti benestar i així alleugerirem el nostre equipatge, que moltes vegades resulta excessiu i hi ha moltes maneres de fer neteja aquesta és una manera de fer-ho ben profundament.

Aprofitem, per tant, aquesta lluna i convertim-la en positiva, que aquesta és una gimnàstica molt convenient, que ens ajudarà a gaudir dels millors cels.

Esta de la Lluna: a Escorpió.

Subscriu-te!

Subscriu-te al blog Avui els Astres... i rebràs una notificació cada cop que hi hagi una nova entrada.

Et prometem que no enviarem mai correu brossa! Fes un cop d'ull a la nostra política de privacitat per a més informació.

Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per al seu correcte funcionament i per a fins analítics. En fer clic al botó Acceptar, acceptes aquestes tecnologies i el processament de les dades per a aquests propòsits.    Més informació
Privacidad