Close

DIMECRES, 28 DE JULIOL DE 2021

Avui mateix, de matinada, Mercuri, el planeta-déu de les ales als peus i al barret, entrarà en el territori del Lleó i, des d’allí, ens voldrà especialment valents i creatius, decidits i entregats, i això donarà ales al nostre pensament i ens farà posicionar amb força davant de les nostres circumstàncies.

Doncs, estiguem a l’aguait, i no deixem que Mercuri quedi arraconat a la nostra vida, tot propiciant les millors ocasions i creant al nostre voltant una realitat engrescadora.

Tindrem a Mercuri en aquesta posició fins l’11 d’agost i, encara que siguin pocs dies, el ràpid planeta ens podrà aportar una mirada clarificadora sobre la nostra circumstància.

Busquem les millors lupes i sapiguem enfocar aquesta lent de Mercuri sobre tot allò que ens interessi i que tinguem al davant.

Estat de la Lluna: a Peixos. A les 11 hores i 58 minuts entra a Àries.

Subscriu-te!

Subscriu-te al blog Avui els Astres... i rebràs una notificació cada cop que hi hagi una nova entrada.

Et prometem que no enviarem mai correu brossa! Fes un cop d'ull a la nostra política de privacitat per a més informació.

Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per al seu correcte funcionament i per a fins analítics. En fer clic al botó Acceptar, acceptes aquestes tecnologies i el processament de les dades per a aquests propòsits.    Més informació
Privacidad