A vegades pot semblar que siguem llunàtics, és a dir, que estiguem influïts per la Lluna, el nostre satèl·lit, aquest astre canviant que és com un termòmetre que marca la ‘temperatura’ ambiental i que ens pot fer créixer i o ens pot fer minvar i que, sobretot, ens alimenta, ja que la Lluna tendeix a augmentar creences o percepcions, idees o sentiments, amb dependència de si el nostre satèl·lit està en signes de foc, de terra, d’aire o d’aigua.
I avui es faran ben visible els canvis de la Lluna, ja que de bon matí estarà a Balança, aquest signe d’aire que està tan ple de les millors idees, les de pau i de justícia, la d’establir ponts i arribar a consensos i, aproximadament cap a la 1 del migdia, la Lluna farà un pas més i arribarà a Escorpió, aquest signe d’aigua que està ple de fortes emocions i de sentiments perdurables i que sempre està disposat a posar tota la carn a la graella, que la vida és intensa i val l’ocasió.
Fixem-nos, doncs, en el pas real del nostre satèl·lit per sobre dels nostres pensaments i de les nostres emocions. Vinga!
Estat de la Lluna: a Balança. A les 12 hores i 56 minuts entra a Escorpió.