Close

DIMARTS, 22 DE FEBRER DE 2022

Una vegada més, s’establirà al cel aquest triangle de tensions entre la Lluna a Escorpió, Saturn a Aquari i Urà a Taure i, per tant, ens podrem posar més neguitosos que de costum, ja que aquesta Lluna en el signe d’Escorpió a vegades es posa de mala lluna i li poden arribar algun tipus de tendències destructives o nihilistes.

A més, com que la Lluna és com una mare i sempre alimenta, avui ens sentirem reforçats en les nostres ànsies més exclusivistes i exigents i tindrem ganes de fer justícia a la nostra manera, per allò que a on no hi ha equanimitat, hi pot haver represàlies.

Urà, tocant la Lluna, ens inspirarà la revolta, mentre que Saturn, tocant a Urà, voldrà que retirem el peu de l’accelerador.  I de la lluita d’aquests astres i d’alguns més, en sortirà la decisió final, aquest estira i arronsa que avui es notarà en el cel i en la terra. No deixem que se’ns endugui la negativitat.

Posició de la Lluna: a Escorpió.

Subscriu-te!

Subscriu-te al blog Avui els Astres... i rebràs una notificació cada cop que hi hagi una nova entrada.

Et prometem que no enviarem mai correu brossa! Fes un cop d'ull a la nostra política de privacitat per a més informació.

Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per al seu correcte funcionament i per a fins analítics. En fer clic al botó Acceptar, acceptes aquestes tecnologies i el processament de les dades per a aquests propòsits.    Més informació
Privacidad