Feliçment, avui Venus, des del signe de Peixos, i Saturn, des del signe d’Aquari, deixaran d’estar en conjunció i això significarà una mica més d’aire fresc i d’alegria en les nostres vides, que al mal temps cal posar-li bona cara i mai no ens hem de refugiar en actituds pessimistes, tot i que una bona reflexió a temps és sempre d’agrair.
Però, la veritat és que ara, al desfer-se aquesta unió de Venus, la noia jove del zodíac, i de Saturn, aquest savi que ens vol donar consells, i anar cadascun al seu aire, respirarem amb més tranquil·litat i ens semblarà que el Sol surt més alegrament darrera de l’horitzó.
Mirem-ho tot, doncs, positivament, que ‘la sort ajuda als atrevits’, tot i que no deixem de mantenir la nostra prudència de fons.
Posició de la Lluna: a Taure. A les 9 hores i 35 minuts entra a Bessons.