Ens despertarem sota els influxos d’aquest pleniluni tan potent de l’any, el que es produeix en l’eix de Taure i Escorpió, i que cada any es celebra per la comunitat budista i, sobretot, al paratge nepalí de Wesak.
Però, aquesta lluna tan potent es veurà interrompuda en la seva expressió per un eclipsi total de Lluna que es produirà de matinada, i que també resultarà notori, ja que els eclipsis són talment com una muntanya russa o un Dragon Khan, una pujada energètica i a continuació una forta baixada vital.
I si a tot això se li suma la influència del planeta Saturn que, des d’Aquari, farà aspecte amb el Sol i la Lluna, el resultat serà un moment d’important conscienciació, que no ens deixarà indiferents.
Visquem la Lluna amb els seus alts i baixos i esperem al migdia, que amb la Lluna ja a Sagitari, gairebé ens sentirem descansats.
Quantes emocions!!!
Posició de la Lluna: a Escorpió. A la 13 hores i 50 minuts entra a Sagitari.